Tuesday, March 24, 2009

Maklum Balas daripada AJK / Peserta

Oleh rmf

Hari ini setelah 3 hari kita berada di Semenanjung , dan telah menghabiskan masa selama 3 hari 2 malam di Sabah, Maklum balas daripada pihak Ajk dan peserta kemajuan dan kelemahan Gath yang telah dijalankan. Mungkin pada masa taklimat terakhir yang telah diadakan tidak mencapai objektif untuk mendengar sendiri daripada peserta mungkin masih lagi rasa terpendam didalam dada-

Segala yang terpendam tersebut untuk diluahkan berhubung dengan kelemahan atau kesilapan yang berlaku sila nyatakan terus kepada rmf. atau hubungi secara terus kepada rmf 012-5921223 agar kita dapat membuat penilaian segala kelemahan tersebut dan memberikan penerangan secara jelas apa yang menjadi kemuskilan pada diri.


Maklum balas ini perlu disampaikan kerana ianya akan memperbaiki sistem pengurusan dimasa akan datang.


Dan mana mana peserta yang telah dilantik sebagai AJK perlu diingatkan agar membuat penilaian untuk diri sendiri dengan tanggungjawab yang telah diberikan. Jika program ini dikatakan GAGAL , maka kegagalan tersebut adalah kegagalan AJK dan pengurusan. Jika program ini dikatakan berjaya, maka kejayaan tersebut adalah kerana AJK dan pengurusan.


Kepada tuan rumah Sabah, yang telah berkerja keras bagi pihak rmf dan krew mengucapkan terima kasih kerana layanan yang terbaik telah diberikan.Penat lelah mengendalikan program ini amat dihargai..
Sekian.
note:
Segala maklum balas hendaklah dimaklumkan kepada rmf-
bukan kepada zee_cute.

No comments:

Penubuhan Kelab Rekreasi, Kebajikan dan Sosial IRCOMMUNITIES

Gathering Sabah

Gathering Sabah

Gathering Mamapapa Dalnet di Sabah part 3